Dell adm najbolja cijena left
Artikala u košarici: 0
Ukupno:  0.00 Kn
Završi narudžbu Vaša košarica

Jamstveni uvjeti

  • JAMSTVENA IZJAVA

    ACQUISITUM MAGNUM d.o.o.
    jamči za kvalitetu i besprijekoran,rad proizvoda, ukoliko će se kupac pridržavati priloženih naputaka o uporabi. Unatoč tome, može se dogoditi da proizvod ne radi ispravno. U tom slučaju obvezujemo se na svoj trošak popraviti sve kvarove i tehničke nedostatke, koji na proizvodu nastanu u jamstvenom roku pri normalnoj uporabi i poštivanju tehničkih uputa, a pod slijedećim uvjetima:
    - kupac mora dostaviti neispravan proizvod upakiran u originalnu ambalažu sa kompletnim priborom i sa kratkim opisom kvara na svoje prodajno mjesto
    - kupac mora predočiti ispravno popunjen jamstveni list i račun o kupnji proizvoda

    JAMSTVO NE UKLJUČUJE:

    - Programsku opremu koja dolazi u kompletu sa proizvodom (samo je ponekim proizvodima pridružena programska oprema)
    - kvarove nastale nepravilnim rukovanjem
    - Kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova
    - kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja
    - rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije
    - kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres,...)
    - baterije ili kvarove nastale curenjem baterija
    - mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.
    - podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka
    - kompatibilnost među komponentama, osim ako nisu kupljene u ACQUISITUM MAGNUM d.o.o. i za njih dobivena usmena ili pismena suglasnost o kompatibilnosti

    JAMSTVO PRESTAJE U SLUČAJU :

    - dogradnje, pregradnje ili prespajanja bez pismene suglasnosti ACQUISITUM MAGNUM d.o.o.
    - ako je proizvod ugrađivan, popravljan ili otvaran od strane neovlaštenih osoba
    - korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni,
    - ako je proizvod došao oštećen u servis zbog neprimjerenog pakiranja

    TRAJANJE JAMSTVA

    komponente do 150kn i potrošni materijal : 1 tjedan
    komponente iznad 150kn : 12 mjeseci
    HDD Toshiba 2.5“ : 24 mjeseca
    HDD Hitachi, WD blue, Samsung : 24 mjeseci ( od 01.01.2012.)
    HDD WD red, WD purple : 36 mjeseci
    HDD WD raid, WD raptor, WD black edition, WD red pro : 60 mjeseci
    HDD Seagate : 24 mjeseca ( od 01.01.2013)
    Printeri OKI : 24 mjeseci
    Matične ploče ASROCK, Gigabyte : 36 mjeseci
    D-Link program : 24 mjeseca
    LG i NEC - optika (CD Romovi, upisivači) : 24 mjeseci
    VGA kartice XFX,Gainward, Sapphire : 24 mjeseca
    Memorije Corsair, Kingmax, Kingston : 60 mjeseci
    Napajanja Corsair CX serija : 36 mjeseca
    Matične ploče i VGA kartice MSI : 36 mjeseca (od 01.01.2011.)
    Gigabyte program : 36 mjeseci
    Monitori Samsung : 24 mjeseca (od 01.07.2010.)
    Monitori LG, AOC,DELL,HP : 36 mjeseca
    Matične ploče i VGA kartice ASUS : 36 mjeseca
    Procesori AMD i Intel tray ( bez kutije ) : 6 mjeseci
    Procesori AMD i Intel BOX : 36 mjeseca
    Eksterni HDD WD Essential Ed : 24 mjeseca
    Eksterni HDD WD Studio Ed : 36 mjeseca

    U jamstvenom roku kvarove smije popravljati jedino ovlašteni servis. Jamstveni rok počinje teći sa danom isporuke, koji je naznačen na računu i jamstvenoj izjavi. Troškove i rizik dopreme u servis snosi kupac. U slučaju da kupac na servis pošalje proizvod koji je ispravan tj. koji radi sukladno tehničkom opisu i naputku o uporabi kupcu ćemo zaračunati pregled i testiranje proizvoda, te troškove dostave. Zamjenu neispravne robe vršimo tek kada naš servis potvrdi njenu neispravnost. Ako popravak traje dulje od 10 dana, jamstvo se produljuje za duljinu trajanja popravka. U slučaju da kvar u jamstvenom roku nije otklonjen u razumnom roku od zaprimanja proizvoda na servis, a proizvod nije poslan na popravak dobavljaču, ACQUISITUM MAGNUM d.o.o. se obvezuje da će isti zamijeniti drugim ili će kupcu biti omogućen povrat novca. ACQUISITUM MAGNUM d.o.o. jamči da će servis i zamjenski dijelovi za proizvod biti na raspolaganju kroz vrijeme od 7 godina.

    Za servis i reklamacije računala i komponenata obratite se na adresu:
    Jordanovac 42, tel : 01 6399 920, fax : 01 6399 921!
    Za podršku web shopu : 01 2451 176 , fax : 01 6399 921, adm@adm.hr